Forum Strona Główna -> Podstawy -> VW POLO HISTORIA
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
VW POLO HISTORIA
PostWysłany: Śro 23:35, 21 Kwi 2010
Johan

 
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Slaskie





Volkswagen Polo (w skrócie VW Polo) – miejski samochód osobowy produkowany przez Volkswagena w różnych wersjach nieprzerwanie od 1975 roku. W ponad 30-letniej historii Polo sprzedano prawie 9 mln egzemplarzy. Nazwa Polo pochodzi od nazwy elitarnej dyscypliny sportu.


VW Polo I (86)
Pierwsza generacja Volkswagena Polo zadebiutowała w 1975 roku. Model który jest bliźniaczą konstrukcją wypuszczonego rok wcześniej Audi 50 lecz był dużo tańszy, produkowany od 1975 do 1981 roku w Wolfsburgu i sprzedawany jedynie w Europie. Podstawowa wersja z niemal spartańskim wyposażeniem i czterocylindrowym benzynowym silnikiem o pojemności 895 cm³ i o mocy maksymalnej 29,5 kW (40 KM) kosztowała 7500 marek. Już w 1976 roku Volkswagen rozszerzył ofertę o wersję z silnikiem 1093 cm³ o mocy 37 kW (50 KM). W 1977 roku paleta modeli powiększyła się o kolejną wersję nadwozia sedan – model Volkswagen Derby z wielką pojemnością bagażnika, wynoszącą 515 litrów. Życzenia klientów miały także wpływ na ofertę silników, która rozszerzyła się o nową jednostkę o pojemności 1272 cm³ i mocy 44 kW (60 KM). Do 1981 roku wyprodukowano ponad 500 tys. egzemplarzy.






VW Polo II (86c / 86c2f)
Volksagen Polo II zadebiutował w 1981 roku. Model przeszedł wiele modernizacji. Przeprowadzona w 1980 roku modernizacja poprzedniej wersji wprowadziła większą gamę silników. Od końca lat 80. produkowany w Hiszpanii. W 1991 roku poddany face-liftingowi, któremu zawdzięcza m.in. nowocześniejsze kształty, nowe wnętrze oraz poszerzenie gamy silników o silniki wysokoprężne oraz silniki z wtryskiem. Produkowany jako hatchback, coupé, oraz w małej ilości sedan.


VW Polo II (typ 86C) – tył i przod wersji Coupe



VW Polo 86C2F (typ 87C) – tył zmodernizowanej wersji Coupe





VW Polo III (6N / 6N2)
Volkswagen Polo III zadebiutował w 1994 roku. Całkowicie nowa wersja zbudowana na bazie płyty podłogowej Seata Ibiza. Kontynuowano wersje hatchback i sedan (Polo Classic), wprowadzono do oferty modele pięciodrzwiowe. We wrześniu 1998 wprowadzono modyfikacje polegające na przeprojektowaniu deski rozdzielczej ze zmienionym układem zegarów (wskaźnik poziomu paliwa i temperatury cieczy chłodzącej na środku) oraz tylnej klapy z przetłoczeniem na górze. Pod koniec 1999 roku przeszedł poważniejszy facelifting, dotyczący głównie przodu, tyłu, silników i wyposażenia.



VW Polo III (6N)



VW Polo po faceliftingu(moje ulubione:D)


VW Polo IV (9N / 9N3)
Oparty ponownie na wspólnej płycie podłogowej z SEAT-em Ibizą i Skodą Fabią, zewnętrznie przypominająca najmniejszy model w gamie VW, Lupo. W maju 2005 roku z okazji 30-lecia poddano go face-liftingowi, który dotyczył głównie wyglądu zewnętrznego, stylistycznie nawiązującego do wyższych modeli koncernu. Model jest oferowany również w wersji sedan nie sprzedawanej w Polsce, a także w uterenowionej wersji Cross Polo, która nie odniosła sukcesu w Polsce.
I tym razem rowniez powstala wersja po facelifting




Na pierwszym zdieciu VW Polo IV przed faceliftig-iem i po [tu akurat dalem zdiecie polo 4 -GTI]







VW Polo V (6R)
Volkswagen Polo V generacji zadebiutował w 2009 na salonie w Genewie. Model powstał na bazie nowej płyty podłogowej, wykorzystanej po raz pierwszy w Seacie Ibiza IV generacji. Polo V jest nieco niższe, szersze i dłuższe, zupełnie nie przypomina poprzedniej generacji. Nowe Polo kontynuuje kierunek stylizacyjny wyznaczony przez nowego VW Golfa. Do sprzedaży w Polsce model trafił w lipcu 2009. Na salonie we Frankfurcie nad Menem zaprezentowano wersję 3-drzwiową. V generacja Volkswagena Polo została wybrana Samochodem Roku 2010. Na początku 2010 koncern zaprezentował wersję sedan która wejdzie do produkcji w 2011




Silniki Benzynowe:
1.2 12V 60 i 70 KM
1.4 16V 85 KM
1.2 TSI 105
Diesla:
1.2 TDI 75 KM
1.6 TDI 75, 90 i 105 KM


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johan dnia Czw 23:13, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 7 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:47, 21 Kwi 2010
Nitron

 
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Ślaskie





Do tego zdjecia i Opisik bedzie Bogatszy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:50, 23 Kwi 2010
Metal
Administrator

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów





Naprawde ładnie zrobione! Super lektura Smile Brawo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:34, 27 Kwi 2010
#Kratek

 
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Brawoo.... za umiejetne kopiowanie wikipedi bez podania zrodla Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:39, 27 Kwi 2010
Metal
Administrator

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów





Kratek podzielałbym twoja uwage gdyby nie to że szczeniacko i powoli doprowadzająco mnie do szału krytykujesz innych a sam g***o robisz!! Czytałeś regulamin? Jeżeli tak to nie potrafisz czytać! A jeżeli nie? To sie dostosuj do reszty... Stwarzasz nieprzyjemną atmosfere...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:54, 28 Kwi 2010
#Kratek

 
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Metal dla mnie to zwykle nabijanie postow ale to w sumie nie jest moja sprawa.. Z drugiej jednak strony kradziez tresci nie godzi sie z zadna netykieta i moim skromnym zdaniem ktos tu nie potrafi uszanowac wlasnosci intelektualnych innych osob ograniczajac sie do niezbednego minimum czyli podajac chociazby zrodlo informacji ktora w tym wypadku skopiowania byla po prostu na 'zywca' ..

btw. to nie zlosliwosc z mojej strony bo na forach internetowych udzielam sie w taki lub inny sposob od dosc dawna i konstruktywne dyskusje owszem ale trolowania nie znosze.. oczywiscie jesli wiesz o co mi chodzi. Jesli masz jakies uwagi to zapraszam na pm bo to chyba nie miejsce...
pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:35, 28 Kwi 2010
Metal
Administrator

 
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów





wyżej przyznałem Ci racje co do plagiatu. Jednak nie zmienie stanowiska w kwestji niedostosowania sie do regulaminu. Przeczytaj chodzby ten temat http://www.slaskajazda.fora.pl/dzialalnosc-forum,6/nowe-zasady-prosze-o-opinie,73.html Gdzie wyraznie jest napisane że każdy, ale to kazdy! Ma obowiazek wklejenia zdjęc! I uzupełnienia swojego profilu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:31, 28 Kwi 2010
Nitron

 
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piekary Ślaskie





Własnie Kratku Wy takim bezsensownym wadzeniem sie o Pierdołach I jednym i tym samym ciagle nabijacie sobie posty... Skonczcie wreszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
VW POLO HISTORIA
Forum Strona Główna -> Podstawy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin